Termeni și condiții
Generalități
Termenii şi condiţiile generale de mai jos se vor aplică vânzărilor de către ANEA ECOMMERCE S.R.L. (denumit în conţinuare “Vânzătorul”), prin intermediul magazinului virtual/website-ul www.adalma.ro către Cumpărător, persoană fizică sau juridică, după caz (denumită în conţinuare “Cumpărătorul”), a bunurilor afişate pe site-ul Vânzătorului, precum şi furnizării serviciilor adiacente prestate de către Vânzător (de ex. Servicii de livrare). Mărfurile ce fac obiectul comerţului prin intermediul prezentului website vor fi denumite în conţinuare “bunurile” sau “produsele”. Prin încheierea contractului de vânzare la distanţă (bifarea căsutei cu „Am citit Termenii şi Condiţiile adalma.ro” înainte de lansarea comenzii sau de plata acesteia), de către Cumpărător cu Vânzătorul, Cumpărătorul declară ca acceptă în mod expres termenii şi condiţiile de mai jos şi se obligă la respectarea acestora. Folosirea, accesarea, utilizarea sau navigarea pe acest site de către vizitatori şi utilizatori implică acceptarea termenilor şi condiţiilor prevăzute mai jos.
Descrierea bunurilor și a produselor
Toate descrierile, specificaţiile, reclamele, imaginile (atât cele printate cât şi cele de pe website-ul Vânzătorului) sunt prezentate cu titlu informaţiv şi au scopul de a da o reprezentare aproximativă dar foarte apropiată de realitate, a produselor. Acestea nu pot fi considerate etalon 100% întrucât produsele ce urmează a fi livrate sunt livrate de producători internaţionali ale căror standarde de produs pot fi modificate sau îmbunătăţite, variaţiile neputând fi controlate în mod direct de către Vânzător. În considerarea tipului produselor, Cumpărătorul declară în mod expres că a fost informat şi ca acceptă urmatoarele: toate descrierile, imaginile (atât cele printate cât şi cele de pe internet) pot oferi exclusiv o reprezentare aproximativă a produselor.
Prețuri
Preţurile afişate sunt bazate pe costurile curente ale produselor comercializate şi includ TVA.
Niciun produs nu are costul de livrare inclus în preţ. Livrarea produselor la adresa indicată de Cumpărător se va face cu achitarea costurilor aferente.
Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile afişate pe website, nefiind obligat sa anunţe în prealabil intenţia de modificare a acestora. Cu toate acestea, Vânzătorul nu va modifica în nicio situaţie preţurile unei comenzi active.
Preţul produsului comandat este cel afişat la data confirmării comenzii de către Vânzător şi are o valabilitate de 48 de ore de la comunicare. Cumpărătorul va efectua plata în perioada de valabilitate sus-mentionata, plată cu card sau prin ramburs la curier. În caz contrar, rezervarea va fi anulată, iar marfa va reveni în stoc, disponibilă pentru vânzare. Preţul comunicat la data confirmării comenzii va include toate taxele aplicabile, precum şi preţul aferent serviciilor de transport, în cazul în care se solicită transport prin intermediul Vânzătorului. Costul de transport este menţionat separat.
Plata
Comenzile se achită întotdeauna integral la livrare. În cazul produselor care nu se află pe stocul Vânzătorului şi fac obiectul unei comenzi speciale (termen de livrare), Cumpărătorul va achita un avans de 40% din preţul acestora la momentul plasării comenzii, iar restul de preţ se va achita de Cumpărător Vânzătorului la livrare.
Plata de către Cumpărător în contul bancar al Vânzătorului va fi considerată valabilă doar după încasarea sumelor corespunzatoare în contul Vânzătorului.
Disponibilitatea bunurilor/produselor
Timpul de livrare a bunurilor depinde fiecare produs în parte, de legătura Vânzătorului cu Furnizorul şi de metoda de livrare selectată de către Cumpărător. La orice comandă, Vânzătorul va notifica Cumpărătorul cu privire la data anticipată la care produsele comandate vor fi disponibile pentru a fi livrate.
Orarul de funcţionare
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, iar perioada de procesare a acestora se desfăşoară de luni până vineri în intervalul 9-18. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătorile legale vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare. Orarul de funcţionare este 9-18 de luni până vineri.
Livrare
Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicată, condiţiile meteo, şi alţi factori şi va fi comunicată de către Vânzător Cumpărătorului. Livrarea va avea loc în mod normal în intervalul luni-vineri între 9.00 şi 18.00.
Orice date care sunt fixate pentru livrarea bunurilor sunt aproximative şi Vânzătorul nu va fi responsabil pentru orice întârziere, indiferent care a fost cauza acestui fapt.
Dacă Vânzătorul nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite bunurile comandate de Cumpărător în 14 zile de la efectuarea comenzii, Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda, iar Vânzătorul va rambursa orice sume plătite de Cumpărător pentru aceste bunuri.
Efectuarea recepției
În cazul în care exista produse deteriorate/lipsa, acest lucru va fi consemnat direct pe factura fiscală iar Cumpărătorul nu va accepta livrarea pentru produsele deteriorate fără sa anunţe înainte Vânzătorul telefonic şi să transmită poze prin email. Vânzătorul se obligă sa înlocuiască/ suplinească produsele deteriorate/lipsă în termen de cel mult 5 zile de la data constatării. Orice altă reclamaţie ulterioară nu va fi acceptată.
Condițiile transportului gratuit
Pentru orice comandă cu valoarea mai mare de 499 RON transportul este gratuit. În cazul localităților care au kilometri suplimentari în sistemul Fan Courier, Adalma va suporta tariful transportului, mai puțin tariful kilometrilor suplimentari, care va fi suportat de către client.
Acoperirea Fan Courier poate fi verificată accesând link-ul de mais jos:
https://www.fancourier.ro/en/acoperire/
Promoții
Promoțiile sunt valabile:
- pentru perioadele limitate de timp specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul virtual;
- în limitele stocurilor disponibile.
Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de informaţiile publicate în magazinul virtual din eroare sau pe website-uri partenere.
Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a completa si/sau modifica orice informaţie din magazinul virtual fără a anunţa în prealabil utilizatorii site-ului.
Confidențialitate
Vânzătorul îşi rezervă dreptul a folosi informaţiile furnizate de către Cumpărător în vederea realizării contractului la distanţă. Vânzătorul îşi rezervă dreptul, în baza acordului prealabil al Utilizatorului, de a stoca şi folosi în interes propriu, în scopul realizării activităţilor de marketing, informare, facturare sau alte asemenea, orice informaţie furnizată de către Cumpărător prin intermediul site-ului www.adalma.ro.
De asemenea, el nu va furniza niciunei terţe părţi informaţiile primite de la Cumpărător, cu excepţia partenerilor agreaţi, furnizori de servicii cu care există un contract prin care se protejează aceste date primite de la Cumpărător.
Atunci când utilizează website-ul Vânzătorului, utilizatorul / Cumpărătorul va furniza Vânzătorului informaţii personale pe care aceasta le va folosi doar în completarea comenzii, în pregătirea livrării, în caz de nelămuriri care pot aparea şi în informarea Cumpărătorului cu privire la orice oferte speciale sau noi game de produse.
Exercitarea dreptului de retragere. Acceptarea bunurilor şi politica de retur
Cumpărătorul persoană fizică are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunţă la cumpărare, fără penalităti şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prevederi contractuale aplicabile doar cumpărătorilor persoane fizice şi poate returna produsul (produsele) în acelaşi termen de 14 zile. Renunţarea la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele comandate şi achiziţionate online, fie livrate de către Vânzător, fie ridicate de Cumpărător de la Vânzător.
Data recepţionării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat sau de la data livrării directe de la Vânzător. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmanate de curier sau data bonului fiscal. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat şi să nu prezinte urme de folosire (în ambalajul original cu toate accesoriile şi documentele care l-au însoţit). Cumpărătorul va suporta costurile suplimentare aferente returnării produselor în caz de retragere. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităţilor şi funcţionării produselor, taxe postale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.
Returul produselor se face în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produselor, în baza notificării scrise transmisă Vânzătorului pe adresa de e-mail contact@adalma.ro iar pentru a fi luat în considerare, notificarea poate fi trimisă cel mai târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării produsului.
Rambursarea sumelor se face în termen de 14 zile calendaristice de la recepţionarea fizică a produselor de către Vânzător, în contul bancar indicat obligătoriu de către Cumpărător în notificarea de retur. În funcţie de modalitatea de livrare a produselor selectată de Cumpărător, suma rambursată va fi egală cu suma rezultată prin reţinerea de către Vânzător, din preţul achitat de Cumpărător, a sumelor aferente cheltuielilor de transport şi livrare. Restituirea sumelor încasate, în cazul în care Cumpărătorul nu doreşte un alt produs, se va face prin transfer bancar, în contul indicat în scris pe Notificarea de Retur trimisă pe e-mail de către Cumpărător.
Produse fără drept de returnare:
- depăşesc termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii;
- au făcut obiectul unei comenzi speciale;
- prezintă urme de lovire sau deteriorare;
- prezintă urme de lovire sau deteriorare;
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate, cutia nedeschisă, iar ambalajul este intact:
- produse de întreţinere şi curăţare;
- produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă (produse de îngrijire/igienă personală, căşti, şosete);
Produsele vor fi obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziţionate), cu toate accesoriile şi eticheta inţială, intacte (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezintă urme de adeziv sau alte asemenea substanţe. Acestea se returnează în pachetul iniţial şi vor fi însoţite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum şi de factura fiscală şi/sau bonul fiscal de achiziţie. Nerespectarea condiţiilor de mai sus, precum şi punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului. Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele sunt în stare corespunzătoare. Deteriorarea produsului cauzată de Cumpărător sau de folosirea necorespunzătoare a produsului va fi suportată de Cumpărător, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Dacă produsul a fost utilizat de către Cumpărător şi nu mai poate fi returnat în stare corespunzătoare, Vânzătorul nu va returna contravaloarea acestuia.
Forţa majoră
Nici una dintre Părţi nu va fi răspunzătoare fată de cealaltă Parte pentru neexecutarea obligaţiilor rezultate din prezentul Contract, în situatia în care această neexecutare a fost cauzată de forţa majoră. În ipoteza intervenţiei unui caz de forţă majoră, Partea interesată să îl invoce este datoare să ia toate măsurile în mod rezonabil necesare pentru înlăturarea consecinţelor forţei majore şi să notifice apariţia cazului de forţă majoră celeilalte Părţi în termen de 5 zile. Încălcarea acestor îndatoriri înlătură efectele forţei majore asupra Contractului, Partea vinovată rămanand obligată să raspundă pentru neîndeplinirea obligaţiilor sale. În cazul în care efectele forţei majore durează mai mult de 90 de zile, oricare dintre Părţi are posibilitatea denunţarii unilaterale a Contractului, fără nicio penalitate pentru niciuna dintre Părţi.
Litigii. Legea aplicabilă
Orice litigii apărute între Cumpărător şi Vânzător vor fi soluţionate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluţionarea va reveni instanţelor de judecâtă competente din Bucureşti.
Reglementările legale privind soluţionarea oricăror Reclamaţii:
www.anpc.ro
Dacă aveţi probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutaţi, vă rugăm să transmiteţi un email la contact@montbike.ro , răspundem în maxim 48h (exceptand weekend-ul şi zilele de sărbătoare legală).
Soluţionare online a litigiilor: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO
Garanţia de conformitate
Pentru produsele comercializate de Vânzător către Cumpărătorul persoană fizică, se acordă garanţia legală de conformitate a produselor de 12 luni. Toate produsele beneficiază de garanţie în condiţiile Legii 449/2003. Pentru a beneficia de garanţie, Cumpărătorul trebuie să aibă asupra sa bonul fiscal şi factura în original.
Dacă Cumpărătorul întampină dificultaţi sau dacă doreşte să facă o reclamaţie ori sesizare, este rugat să completeze formularul de Sesizari sau să apeleze Serviciul Suport Cumpărători al vânzătorului la numărul de telefon 0769131038 sau pe adresa de e-mail contact@adalma.ro pentru remedierea situaţiei.
Notă de informare privind protecţia datelor personale
Colectarea datelor cu caracter personal se face prin diverse modalităti şi instrumente specifice precum: aplicaţia de gestiune a newsletterului prezentă în magazinul virtual, bifarea opţiunii de abonare la newsletter din coşul de cumpărături şi la crearea unui cont nou, salvarea în baza de date ca urmare a Părţicipării utilizatorilor la diverse concursuri organizate de Vânzător sau diversele formulare de abonare disponibile în magazinul virtual. Datele ce vor fi salvate în baza de date ale Vânzătorul sunt: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon şi adresă. Optarea pentru abonarea la newsletterul Vânzătorul implică acceptul utilizatorilor website-ului ca datele lor personale să fie păstrate şi prelucrate. Scopurile prelucrării acestor date sunt: informarea cu privire la comanda efectuată de Cumpărător în cadrul magazinului virtual al Vânzătorului, informarea despre produsele şi promoţiile Vânzătorului sau despre orice alte promoţii sau activitati desfăsurate de Vânzător, realizarea de rapoarte statistice. Vânzătorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terţi, cu excepţia partenerilor de servicii de marketing şi alte servicii, agreaţi de Vânzător cu care există contracte în acest sens şi care se obligă prin acestea să protejeze aceste date. Utilizatorii se pot dezabona de la primirea newsletter-ului când nu mai doresc prelucrarea datelor cu caracter personal prin bifarea opţiunii “Dezabonare” din cadrul acestuia. Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulatie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vietii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Vânzătorul are obligaţia de a administra în condiţii de sigurantă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Scopul colectării datelor este: înregistrarea în scopuri contabile şi emiterea facturii fiscale; activităţi de marketing / trimiterea de newslettere către baza de date a Vânzătorului de la care vă puteţi dezabona în orice moment.
Cumpărătorul se obligă să furnizeze Vânzătorului datele necesare facturării, acestea fiind necesare emiterii facturii fiscale aferente comenzii plasate. Refuzul Cumpărătorului de a furniza aceste date determină anularea comenzii.
Conform Legii nr. 677/2001, Cumpărătorii/utilizatorii/vizitatorii beneficiază de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei. Totodată, acestia au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc şi să solicitate ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa de email: contact@adalma.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugam să ne informaţi cât mai curând posibil.
Copyright. Limitarea răspunderii
Întregul conţinut de pe www.adalma.ro (care include, dar nu se limitează la): texte, grafice, vizualuri, produse, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea ANEA ECOMMERCE , cu urmatoarele date de identificare: 38912438, J33/283/2018, Lisaura, Suceava şi a a furnizorilor. Vânzătorul nu garantează că website-ul www.adalma.ro şi conţinutul acestuia nu conţin erori sau că întregul conţinut este 100% corect şi valid. Nu este sub nicio formă permisă preluarea conţinutului de pe www.adalma.ro în scopuri comerciale. În cazul anumitor plângeri / probleme / sugestii legate de drepturile de autor, vă rugăm sa ne scrieţi un e-mail pe contact@adalma.ro şi veţi primi un răspuns în maxim 48 de ore de la primirea emailului.
Orice eroare de omisiune, tipografică sau de redactare care apare în literatura de vânzare, oferte, lista de preţuri, factura sau alt document sau informaţii eliberate de societate se vor corecta fără nicio răspundere din partea Vânzătorului.
Însemnele grafice, denumirile, mărcile (cum sunt, de exemplu: numele site-ului şi a companiei Vânzătorul) sunt proprietatea Vânzătorul şi nu pot fi preluate şi/sau folosite fără acordul prealabil scris al proprietarului. Utilizatorul nu va copia, distribui, prelua, publica în scop comercial nicio informaţie conţinută de magazinul virtual al Vânzătorului, fără acordul prealabil scris al titularului site-ului.
Orice modificare neautorizată a site-ului este interzisă .
Vânzătorul este deţinătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală sau de autor asupra magazinului virtual, respectiv asupra mărcilor, designului, funcţionalitătilor site-ului, imagini şi specificaţii tehnice.
Caracteristicile produselor şi documentaţia tehnica aferentă acestora, prezentate pe site sunt puse la dispoziţie de către producători şi furnizori, iar Vânzătorul oferă suportul tehnic pentru afişarea lor.
Vânzătorul nu răspunde pentru prejudiciile create, din cauze ce exclud culpa sa, de nefuncţionarea magazinului virtual precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării paginilor magazinului virtual (ex. defecţiuni la reteaua de internet).
Garanția
Termenul de garanţie pentru biciclete este de 24 (2 ani) de la data achiziţionării şi se referă la defecte de fabricţie. Garanţia pentru cadre şi furci este între 6-24 de luni. Termenul de garanţie pentru piese şi accesorii pentru biciclete este de 30 zile, în funcţie de garanţie oferită de producător. Pentru a beneficia de garanţie, produsele trebuie să însoţite de bonul fiscal şi/sau factură fiscală emisă la achiziţionarea produsului împreună cu certificatul de garanţie pentru biciclete, cadre şi furci.
Proddusele cumpărate prin intermediul site-ului www.adalma.ro beneficiază de garanţia practicată de furnizorul fiecărei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoţit de certificatul de garanţie al producătorului, care asigură direct sau prin reprezentanţii săi service autorizat pentru produsul respectiv.
Pentru produsele care nu fac obiectul garanţiei costul de transport şi reparaşie a produsului revine clientului.
Pentru a beneficia de garanţie, cumpărătorul trebuie să respecte instrucţiunile de folosire şi normele ce trebuiesc cunoscute de cumpărătorii de bunuci de folosinţă îndelungată care se vând cu termen de garanţie conform HG 786/96.
Vă rugăm să completaţi certificatul de garanţie cu seria inscripţionată pe partea inferioară a cadrului bicicletei.
Pentru bicicletele cumpărate prin intermediul site-ului clientul va completa garanţia care se descarcă din pagina produsului.
Instrucţiunile de utilizare a bicicletei se găsesc în pagina produsului.
Pierderea garanției
Garanţia nu acoperă următoarele:
- Semne de utilizare normală: decolorare din cauza soarelui, agățare, zgâriere
- Lovituri rezultate din contactul cu alte obiecte dure: tocirea canturilor schiurilor/snowboardului, tocirea bazei skateboardului din cauza tevilor, railurilor, pietrelor
- Lovituri rezultate în urma manevrării agresive a produselor: aruncare, căderea produsului printre pietre.